Handelsbetingelser

Professionel overvågning af din hjemmeside

Handelsbetingelser

Kun 100,- dkr.

Så er du i gang

Betaling

 

ACCESS24 modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, 1 måned efter din overvågningen bliver aktiv.

Alle beløb er pr. måned i DKK. Danske kroner og er excl. moms.

 

ACCESS24 bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Fortrydelsesret

 

Der gives 14 dages fuld fortrydelses ret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet.

Meddelelsen skal gives pr. mail på salg@access24.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Persondatapolitik

 

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, tlf.nr., web adresse, CVR nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Access24 og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Som registreret hos Access24, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@access24.dk

 

Klageadgang

 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@access24.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

 

Abonnement

 

Ved køb af abonnement aftaler - godkender kunden, at Access24 er berettiget til løbende at gennemføre transaktioner på kundens betalingskort.

Kunden giver med aftalens indgåelse tilladelse til, at Access24 må gennemføre én betalingstransaktion for hver betalingsperiode (måned, kvartal eller år), så længe abonnementet løber. Betalingstransaktionen gennemføres på sidste bankdag før en ny betalingsperiode begynder. Access24 er alene berettiget til at gennemføre betalingstransaktioner på abonnementsbeløbet for den kommende abonnementsperiode. Eventuelle yderligere beløb skal særskilt godkendes af kunden.

Efter hver enkelt gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mail adresse, der er oplyst ved opstart/køb af abonnementet.

Indgåede abonnements aftaler er gældende, indtil de opsiges af Access24 eller kunden. Opsigelse kan ske med 3 måneds varsel til udgangen af en måned, når der er gået 5 måneder efter aftalens indgåelse. Opsigelse af abonnementsaftaler foretages via email til info@access24.dk

Ved kortudløb, kommer der automatisk en mail med påmindelse om at kortoplysninger skal fornyes.

Den månedlige abonnementspris er oplyst ved aftalens indgåelse og kan fra Access24 ændres med et varsel på 45 dage til udgangen af en måned. Varsel fremsendes til den e-mail adresse, der er oplyst ved opstart/køb af abonnementet.

Abonnementet kan være underlagt særskilte vilkår/reglement, som oplyses ved opstart/køb af abonnementet

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 11/2015

  • For 100,- får du: "Overvågnings pakken" overvågning af 3 områder af din hjemmeside, e-mail notifikation når der er uregelmæssigheder på hjemmesiden, i form af lange svartider eller ingen respons, ugentlig e-mail med svar/oppetidsstatistik.

 

  • For 200,- får du: "E-mail pakken" overvågning af e-mail og kontakt formular, som minimere risiko for tab af kunde korrespondance og bestillinger.

 

  • For 300,- får du: "Support pakken" hvor vi tager al kommunikation med din webleverandør og følger problemerne til dørs.

 

  • For 500,- får du: alle de 3 pakker i et produkt.

Copyright © 2017 Access24.dk All Rights Reserved